Thursday, November 30

Computergedoe

Ja hoor! Het is EINDELIJK zover: mijn internet is aangesloten... En zoals bij alles wat ik bestel, duurde het ONTZETTEND lang. Het lijkt wel alsof ik net als vroeger op mijn verjaardag zat te wachten. Zo'n beetje halverwege september begon het al: Nog zoveel dagen... nog zoveel weken enz. Maar dit was wel HEEL overdreven... Eind augustus aangevraagd, eind november in huis. Jawel: eind NOVEMBER! Dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik ben het zo ondertussen wel gewend.

Opmerkingen als: 'Oh, u zit helemaal niet in het systeem!' en 'Tja, we hebben geen doorverwijsbrief gehad' en 'Nou, we gaan meteen aan de slag voor u hoor!' komen bij mij niet eens meer aan...

Gelukkig werkte alles bij aankomst wel. Ik zat nog even in de rats toen bleek dat de installatie-CD alleen voor PC's was (en ik werk met MAC), maar gelukkig, de CD bleek niet nodig...

Enige probleem: ben nu niet meer vast bereikbaar! En dat na een hele hoop gedoe over geen bereikbaarheid per mobiel, lang wachten (uiteraard) op een vaste aansluiting en allerlei kabels die dwars door mijn huis heen moesten.

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha eindelijk internet en dan geen vaste telefoon meer hahaha. echt weer iets voor jou
x fab

Jenny said...

Je moet ook vaker boos opbellen naar de klantenservice... ;)