Friday, March 16

Oh oh...

Vandaag is het weer een ongelukjesdag denk ik...

een klein rijtje (het is nog vroeg):

-mijn telefoon werkt weer (yay!) en ging uiteraard over toen ik vanochtend onder de douche stond
-ik sprong onder douche vandaan en besmeurde mijn badjas met zeep en water
-de beller had een verkeerd nummer gedraaid
-ik ging in de tuin werken en had binnen anderhalve seconde een splinter in mijn hand
-tijdens het graven brak mijn schep in tweeën
-ik was in gedachten toen ik naar de supermarkt reed, en ging daarom linksaf in plaats van rechtsaf. Daardoor kwam ik in de éénrichtingshel van de Hilversumse binnenring terecht en deed aldus een uur over het halen van brood, kattenvoer en een salade

Goed. Ik zei al dat het een kort lijstje was, maar de dag is nog maar begonnen...

No comments: