Friday, April 23

Indeling

Ik zat net op de WC (okee, teveel informatie, maar het wàs wel zo) en zat na te denken over de indeling van mijn woonkamer. Ik verander het zo nu en toe, en ik besefte ineens met een schok dat de huidige opstelling al een half jaar staat! Dat is een mijlpaal, kan ik je wel vertellen! Blijkbaar heb ik nu dan eindelijk de perfecte opstelling gevonden die me blijft tevreden stellen. Ik bedoel: als ik binnenkom denk ik nog steeds: hè, wat staat het toch leuk zo. En dat na een half jaar!

Dat maakt het natuurlijk wel een beetje zuur dat ik binnenkort (pin me niet vast op data; ik weet het ook nog niet precies) zal vertrekken uit mijn 'villa in 't Gooi'... Want.... (tromgeroffel)..... voor wie het nog niet wist (inclusief mijn collega's die dit misschien lezen): ik heb ontslag genomen! Aaaaah! Ik wist dat het er ooit van zou komen: ben natuurlijk niet echt aan de Hogeschool voor de Kunsten gaan studeren om fulltime in een restaurant te gaan werken. Dusssss, ik trok de stoute schoenen aan en heb besloten er een punt achter te zetten.

Tevens, en dat verklaart bovenstaande opmerking over mijn 'villa', heb ik ook besloten om te gaan terugverhuizen naar het zuiden. Aaaaaaagh!

Met al die veranderingen in zicht is het misschien ook maar eens goed om weer wat leven in mijn blog te blazen? Kijken of hier reacties op komen... :-P

No comments: