Tuesday, September 4

Updates

Zo, het is tijd voor updates. Ik heb in eerdere posts wat onderwerpen aangesneden die A) een vraag achterlieten, of B) nu dermate veranderd zijn dat ze opnieuw besproken dienen te worden. Daar gaan we:

1. Outbreak

Okee, ik heb Outbreak dus gezien. Ik ben er blij om, ik heb weer gemoedsrust. En om eerlijk te zijn: het was best een goede film. Niet geweldig...nee, niet geweldig, maar dat krijg je als je 12 jaar wacht op een film en die zich in je hoofd opbouwt tot een spektakel van jewelste.

2. Plantus Re-Erectus

De vuursalie die een aantal maanden geleden doormiddel van een Goddelijke Ingreep ineens weer begon te bloeien/groeien na een periode van drie weken van schijndood zijn, is nu de enige van de drie vuursalietjes die er nog enigszins levend uitziet. De andere twee bestaan enkel nog uit dorre blaadjes met hier en daar een zielig rood stipje dat voor bloem moet doorgaan.

3. Revenge of the Grape

De video-installatie die ik tijdens mijn schoolperiode met klasgenoten had gebouwd en waarvan ik dacht dat hij eindelijk was tentoongesteld, is NIET tentoongesteld. Op een mooie dag ben ik opnieuw naar het plaatsje Monster gereden om nu eens het pasgebouwde museum te aanschouwen. Daar aangekomen kon niemand me iets vertellen over genoemde installatie en uiteindelijk werd de projectleidster er maar bijgehaald. Met het schaamrood op de kaken liet ze me weten dat ze voorlopig geen plek/geld/tijd/zin hadden om onze creatie in elkaar te zetten... Jammer...

Zo. dan zijn we weer op de hoogte. Ben ik nog iets vergeten?

Oh wacht. In de post 'Zeefbeeldencombinatie' had ik het over een filmpje waarmee ik bezig was. Hier het resultaat.

3 comments:

Anonymous said...

Wouter,

tot ons genoegen lezen wij dat je onze druivenvrienden goed in de gaten houdt. We willen verder overigens niet meer geassocieerd worden met dit project.

Groetjes,

Dorus & Frank <-- deze namen zijn gefingeerd

Wouter said...

Hoe verstandig, 'Dorus & Frank'! Ook ik heb me (mentaal althans) volledig gedistancieert van alles wat ook maar enigszins met druiven te maken heeft.

sytske said...

Ik geloof er niets van dat jij geen wijn meer drinkt!
X