Sunday, March 9

Bobo's in Bergen

Wauwie. Dat was mijn eerste en eerlijkste reactie na afloop van 'Vurig Verlangen', het recentste stuk van de BOV. Zoals jullie misschien weten heb de afgelopen maanden gewerkt aan beelden die in deze show zouden worden gebruikt.

En hoewel ik het script had gelezen, een paar liedjes had gehoord en kennis had van Teus' (de regisseur) kunde, had ik niet verwacht dat er zo'n geweldig stuk uit zou voortkomen. Ben echt trots dat ik er deel van heb mogen uitmaken...

Gisteren was dus de premiere van 'Vurig Verlangen' en die voorstelling werd gepresenteerd in de vorm van een gala-avond. Alle grote namen in Bergen op Zoom zaten die avond in de zaal en dat werd vooral na afloop duidelijk. In de foyer van het pand kon je door de galajurken de champagneglazen niet meer zien, waren de kippelevertjes-hapjes niet aan te slepen en hoorde je de euro's gewoon om je heen gonzen. Wat een sjieke bedoening, zeg! Ik liep als een vis op het droge tussen alle hoge pieten rond en verwonderde me over diverse excentrieke kapsels, grote glanzende snorren en pakken die duurder waren dan mijn auto.

En hoewel dit publiek het lastigst heet te zijn, was het enthousiasme ongelooflijk! Na de pauze werd de opstart van de muziek met een groot applaus verwelkomd, en ook het bruisende toegiftnummer werd met een staande ovatie onthaald.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik onder de indruk was. Echt waar. Ik krijg nog een glimlach op mijn gezicht als ik er aan terugdenk. Chapeau, BOV'ers!

No comments: