Tuesday, June 16

Terug van weggeweest

Hallo allen! Ik ben weer thuis! Italiƫ was heeeerlijk en ik zal er een aantal blogjes aan spenderen. Daarnaast zal ik een update over de poesjes doen, en verder nog een vicieuze ervaring met jullie delen ;-).

Eerst even wat anders: voor ik op vakantie ging, heb ik besloten (en ook meegedeeld aan mijn collegae) dat ik bij terugkomst zal gaan zoeken naar een nieuwe baan. Voor wie het nog niet wist: bij deze dus :D

Ik vind het tijd om me te gaan richten op mijn vak, en het is natuurlijk vrij gemakkelijk om te blijven hangen bij de Jonge Haan, waar ik per slot van rekening al een tijdje meedraai en waar ik de ins en outs nu wel zo'n beetje onder de knie heb. Zoals mijn baas een half jaar geleden tegen me zei: "Kijk maar uit dat je niet vastroest!" Dat advies neem ik nu ten harte. Tijd voor verandering dus!

De hoe's en wats hiervan zijn nog wat pril, maar reken maar dat jullie op de hoogte worden gehouden!

No comments: