Tuesday, June 16

Vicieuziteit (is dat een woord)

Ik ondervond vandaag een aparte gewaarwording.

Ik was eerder op de dag gaan tanken en daarna dronk ik thuis met collega E. een kopje thee. Vervolgens ging ik naar de JH om me weer thuis te melden zogezegd en prompt werd ik gebeld. Ik nam op en het was een Rabobank-meneer. Rabobank-meneer deelde mij mee dat ik mijn pasje kwijt wasgeraakt bij het benzinestation. Aardig dat hij het zei, want het was me zelf nog niet eens opgevallen.

Een mevrouw had het pasje gevonden en zou het vandaag nog afleveren in de Rabo-vestiging in Nederhorst den Berg. Morgen kan ik hem ophalen.

Ik besefte me ineens dat ik, als ik niet getankt had, ik niet genoeg benzine had gehad om naar Nederhorst den Berg te kunnen rijden...

2 comments:

Anonymous said...

Maar ja, als je niet had getankt, had je ook niet naar Nederhorst den Berg gehoeven :-)

Wouter said...

Over de kip en het ei gesproken...