Saturday, April 26

Shaking without you in the disco...

Ik liep gisteren ineens weer eens tegen een oud liedje aan: Without You, van Re-Union. Heel mogelijk het homo-erigste nummer OOIT dat Nederland naar het Eurovisie Songfestival heeft gestuurd. Nou ben ik geen volger van het Songfestival (nee, echt niet!), maar ik betrapte mezelf er wel op dat ik zo nu en dan pogingen deed om Paul de Corte's extreem hoge noten te evenaren terwijl ik aan het werk was.

Hmm, misschien moet ik ook maar zo'n ballenknijpende broek aandoen...



Een beetje research bewijst maar weer dat onze Nederlandse inzending toch niet het allerhomo-erigst was.

Neem bijvoorbeeld deze vrij smakelijke Griek:



En als toppunt dit wanproduct van DEEN uit Bosnië-Hercegovina:



Daar vallen we echt bij in het niet...

No comments: