Thursday, December 7

Cyborg Wouter

Een tijdje geleden had ik een andere foto op mijn blog staan, namelijk deze:

Commentaar van Jenny (The Writing Tree) was: Je ziet eruit als een robot! Vandaar de naam die ze me gaf: Cyborg Wouter.

En hoewel ik nu deze foto heb,

voel ik me vandaag meer als Cyborg Wouter. Mijn nek zit namelijk helemaal vast. Alsof mannetjes vannacht lange stalen pennen vanuit mijn achterhoofd rechtstreeks naar mijn ruggegraat hebben aangebracht. Resultaat van deze vervelende kwaal: je gaat er wat C3PO-achtig van lopen...

Dus: vandaag ben ik weer even Cyborg Wouter. "BLIEP---GOE-DEN-MID-DAG, ME-NEER. LUST U MIS-SCHIEN WAT KOF-FIE?---PRRR, KROEIK!!"

1 comment:

Anonymous said...

tja.. dat krijg je he.. als je altijd maar achter de computer zit..
ga eens wat meer dansen joh!!
:D groetjes
a3n