Friday, December 15

Super Soaker

Morgen met mijn zieke poes naar de dokter... (hoelang blijft het 'mijn poes doet au/ik heb een zieke poes/mijn harige poes'-grapje eigenlijk leuk? Ik moet er nog steeds om lachen!) Midas heeft zijn poep-en-plas-klachten weer terug, dus het wordt tijd voor een nieuw bezoek. Wat blijkt nou? Ik heb dus nog garantie op hem! Blijkbaar kun je gewoon teruggaan naar het asiel en dan kijken ze hem gratis voor je na!

Arm beest... Zijn hele buik is weer opgezwollen... Ziet er heel raar uit, zo'n klein beest met zo'n dikke buik. Ik heb de bijna onbedwingbare neiging om er eens in te knijpen, om te kijken of hij niet gewoon per ongeluk op een kurk is gaan zitten ofzo. Ben alleen bang dat ik dan een soort super-soaker-kat krijg, die systematisch mijn hele huis besproeit met zijn opgekropte fecaliƫn...Gelukkig heb ik bruine muren... :-)

Gek genoeg issie wel heel erg actief en blij enzo... Hij springt, rent en speelt dat het een lieve lust is! Ik kijk graag naar dat rennende pluizenbolletje, dat achter een stoffen muis aanrent (en vervolgens onder de kast poept), of lekker met zijn eigen staart speelt (en vervolgens onder de kast poept) of gewoon lekker ligt te slapen (en vervolgens wakker wordt en onder de kast poept).

Eens kijken wat de dokter er mee doet. Hopen dat ze hem wat beter maakt...van de andere kant: die super soakers zijn wel heel duur...

No comments: