De mevrouw voor ons bij de kassa is zeer beledigd. Ze bekijkt kassiere Nora van top tot teen en is duidelijk niet van plan om onverrichter zake te vertrekken. Nora probeert duidelijk te maken dat zij er ook niets aan kan doen dat mevrouw haar IKEA Family-kaart is vergeten.
Om de één of andere reden is de mevrouw er van overtuigd dat het niet háár schuld is dat ze nu geen korting krijgt. "Kan er dan niets aan gedaan worden bij de klantenservice ofzo?" vraagt ze bits. De kassiere pakt braaf de telefoon en belt met de genoemde service om daar (aan haar gezicht te zien) ook nul op het rekest te krijgen. "U zult even naar boven moeten lopen en daar een bon moeten halen om uw gegevens te checken", zegt ze hoopvol en zo vrolijk mogelijk.
Mevrouw is duidelijk niet blij. Haar blik spreekt boekdelen: wat is dat voor flut-actie van de IKEA om een kortingsactie te starten waar je lid van moet worden en dan een pàsje moet laten zien bij de kassa!
Ja mevrouw, het is belachelijk...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment