Wednesday, December 6

Verkeerd

Ik weet het... het is fout, verkeerd en verdorven, maar ik kon het niet laten. In de wereld waarin we vandaag de dag leven, kom je er nu eenmaal niet onderuit: het is gewoon een onderdeel van onze cultuur. En ik weet ook wel dat er normen en waarden aan kleven wat betreft de periode, maar soms kun je je gewoon niet inhouden: je MOET ermee aan de slag, je MOET het doen van jezelf.

En, om alle vooroordelen uit de weg te ruimen: ik ben NIET te vroeg! Ik heb gewacht tot na 5 december! En dan is het OFFICIEEL toegestaan (tenminste, dat geloof ik). En als ik dan mijn huis wil versieren, dan DOE ik dat gewoon! Het is mijn huis, toch!? Ach, waar bemoei je je eigtenlijk mee, wijsneus! Alsof jij alles zo goed weet! Ik bepaal dus mooi wel even ZELF wanneer ik mijn huis aankleed voor kerst, begrepen!

...

Okee, okee, ik had niet zo moeten uitvallen...sorry. Ik ben al blij genoeg dat het er niet zo uitziet...

No comments: